Javaanse danseres

Sinds 15 jaar heb ik een grote hobby: javaanse hofdans. Dit zijn de klassieke dansen van de kratons uit Solo/Surakarta in Indonesie.

Mijn foto
Naam:
Locatie: Amsterdam, Netherlands

Wil je iets lezen over mijn achtergrond en hoe ik begonnen ben met de ayurveda en yoga praktijk, klik dan op 'Mijn CV' bij de links-rubriek. Veel leesplezier.

maandag, augustus 28, 2006

javanese dance - selamat datang - welkom

Ik heb reeds een weblog over mijn ayurveda en yoga praktijk, maar het leek mij ook leuk om nog iets meer over mijn grootste hobby Javaanse dans te vertellen anders dan op mijn website : http://home.hetnet.nl/~moniqueb/javadans.htm .
Dus gaan! Ajo Pergi!
Met terugwerkende kracht en wat er nog te wachten staat, is het wel leuk om het een en ander te vertellen over wat ik zoal meemaak met mijn dansvriendin, de dansgroep waar we meestal wekelijks mee trainen, de periodieke trainingen met de gamelan groep (het indonesisch orkest) en uiteraard over onze optredens, workshops en lessen.
Eerst volgende voorstelling is begin november met de gamelangroep in het gamelanhuis in amsterdam.