Javaanse danseres

Sinds 15 jaar heb ik een grote hobby: javaanse hofdans. Dit zijn de klassieke dansen van de kratons uit Solo/Surakarta in Indonesie.

Mijn foto
Naam:
Locatie: Amsterdam, Netherlands

Wil je iets lezen over mijn achtergrond en hoe ik begonnen ben met de ayurveda en yoga praktijk, klik dan op 'Mijn CV' bij de links-rubriek. Veel leesplezier.

woensdag, september 13, 2006

Niet dansen

vorige week was weer de eerste training na de zomervakantie. vol goede zin op mijn fiets naar het Gamelanhuis. Daar aangekomen blijkt dat men vergeten is dat onze dansgroep de komende periode op maandagavond daar traint en dus staan alle muziekinstrumenten van de voorgaande groep er nog. Teveel om aan de kant te zetten, van drum tot keyboard tot piano. Dus na een kopje thee onder het genot van de gamelan klanken (zij oefenen in de andere ruimte) onverrichter zaken weer naar huis.

deze week geen training. ik was te laat van mijn werk.

de opendag in het Gamelan huis is verschoven naar van 6 naar 12 november.