Javaanse danseres

Sinds 15 jaar heb ik een grote hobby: javaanse hofdans. Dit zijn de klassieke dansen van de kratons uit Solo/Surakarta in Indonesie.

Mijn foto
Naam:
Locatie: Amsterdam, Netherlands

Wil je iets lezen over mijn achtergrond en hoe ik begonnen ben met de ayurveda en yoga praktijk, klik dan op 'Mijn CV' bij de links-rubriek. Veel leesplezier.

zondag, februari 11, 2007

Javaanse dansvoorstelling in Middelie

Voor de 90e verjaardag van oma Kiem geven we een javaanse dansvoorstelling midden in de Noord-Hollandse polder. ik heb nog last van mijn buikgriep, maar na de voorstelling voel ik me een stuk beter. Het eten is ook heerlijk en valt bijzonder goed, wat mij aangenaam verrast. We doen eerst de Golek en daarna de Enggar. Midden in de dans houd de muziek op, Intan danst gewoon door en we volgen allemaal gewoon maar en opeens gaat de muziek weer verder en maken we de dans af.